BIG LOVE FOR THE PLANET

De Zomer van Big Love

DE ZOMER VAN BIG LOVE.

MINI zijn is een grote verantwoordelijkheid. Elk merk – vooral elk mobiliteitsmerk — heeft op elk vlak van zijn activiteiten te maken met de hedendaagse problematiek. Gelukkig zit het overwinnen van uitdagingen ingeweven in ons DNA. We doen dat al sinds de introductie van de allereerste Mini in 1959. En die optimistische instelling van MINI is uitgekristalliseerd in twee simpele woorden: BIG LOVE.

Big Love staat voor onze zelfverzekerde mindset, waarmee we openstaan voor het onconventionele, het onverwachte en het atypische. We ontwikkelen ons en werken aan oplossingen voor de problemen waarmee de wereld en de mensheid te maken hebben. We willen een positieve bijdrage leveren en meebepalen hoe de steden van de toekomst eruitzien, met diverse en levendige gemeenschappen.

We richten ons op duurzaamheid — dat is belangrijker dan ooit. Duurzaamheid gaat over het design en de ontwikkeling van onze auto’s, de manier waarop we de grondstoffen winnen en wat we met de auto’s doen als die aan het einde van hun gebruikscyclus zijn gekomen. We zijn toegewijd aan de mens in al zijn diversiteit, aan de ideeën en invalshoeken die zij hebben en aan de technologische vooruitgang die het ons mogelijk maakt om duurzame, winstgevende groei te bereiken. En we praten niet alleen over Big Love — we léven het, elke dag, op elk niveau.

Daarom reisde Bernd Körber, Head of MINI, deze zomer de wereld over om briljante mensen met nieuwe invalshoeken te ontdekken. Alleen door onszelf open te stellen en nieuwsgierig te zijn, kunnen we Big Love in de praktijk brengen en gaan we een betere toekomst tegemoet – voor onszelf en voor de aarde. Bekijk de reis van Bernd Körber en zie alle inspirerende en duurzame ideeën die de basis vormen voor wat we in de toekomst gaan doen.

Foto’s: BMW Group / MINI

Join our journey.

The willingness to rethink the status quo defines the brand.
Bernd Körber