contact.

dam Image

WE HOREN GRAAG VAN JE.

Openingstijden.

Vind je bij veelgestelde vragen geen antwoord, neem dan telefonisch contact op of stuur een e-mail via het online contactformulier.

De medewerkers van MINI Klantenservice staan voor je klaar.

Voor technische vragen kun je het beste contact opnemen met de Service Adviseur van je MINI dealer.
Via de dealer locator vind je de juiste contactgegevens.

 

Sta je op dit moment ergens met pech? Bel dan de MINI Service Centrale op 0800-0321 vanuit Nederland of +31 880 357 321 vanuit het buitenland.
We komen er zo snel mogelijk aan.

MINI Klantenservice maandag - vrijdag 08.00 - 22.00 uur
0800 - 0992235 Zaterdag 10.00 - 22.00 uur
Zondag 10.00 - 22.00 uur
Leasing, financiering, verzekering MAANDAG - VRIJDAG 08.00 - 21.00 UUR
(070) 41 47 510 ZATERDAG 10.00 - 17.00 UUR
ZONDAG GESLOTEN

CONTACT PER E-MAIL OF TELEFOON.

Heb je een vraag en hierop geen antwoord kunnen vinden op de website? Neem dan contact met ons op. Kies hieronder of je per e-mail of telefoon contact met ons wilt hebben en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. De medewerkers van MINI Klantenservice staan voor je klaar op werkdagen van 08.00 tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 10.00 tot 22.00 uur.


Voor technische vragen kun je het beste contact opnemen met de Service Adviseur van je MINI dealer. Via de dealer locator vind je de juiste contactgegevens.

Klachtenprocedure.

De tevredenheid van onze klanten staat bij ons hoog in het vaandel, de medewerkers van MINI Financial Services zullen er alles aan doen om jouw financiering volledig zorgeloos te laten verlopen. Mocht het desondanks voorkomen dat je een klacht hebt over MINI Financial Services, dan verzoeken wij jou deze schriftelijk per post of email in te dienen bij MINI Financial Services.

 

Wat verstaan wij als MINI Financial Services onder een klacht?

Een klacht wordt gezien als een kenbaar gemaakte uiting van ongenoegen over een geleverde dienst of behandeling die je tijdens het contact met MINI Financial Services hebt ervaren. Voorbeelden van klachten zijn: onjuiste informatie verstrekken, lange afhandeltijd van een verzoek om informatie. Dit alles vanuit jouw ervaring.

Hoe dien je een klacht bij ons in?

Schrijf onze klantenservice:

MINI Financial Services
Afdeling Customer Service Center
Postbus 477
2400 AL ALPHEN A/D RIJN
Email: csc@bmw.nl

Wij sturen jou een ontvangstbevestiging wanneer we jouw klacht hebben ontvangen. Wij proberen jouw klacht binnen twee werkdagen op te lossen. Als dit niet mogelijk blijkt, dan sturen we jou een schriftelijke reactie waarin wij aangeven binnen welke termijn MINI Financial Services de klacht zal proberen op te lossen. Ons streven is om jouw klacht binnen vier weken op te lossen.
Heb je een privé financiering bij ons en is de klacht niet naar tevredenheid opgelost, dan kan je de klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (het “KiFid”), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Hiervoor moet je wel eerst onze interne klachtenprocedure hebben doorlopen. Meer informatie vind je op www.kifid.nl.


Voor technische vragen kun je het beste contact opnemen met de Service Adviseur van je MINI dealer. Via de dealer locator vind je de juiste contactgegevens.