Voorkeursdealer

Klachtenprocedure.

Eenvoudig online een klacht melden.

klachtenprocedure

De tevredenheid van onze klanten staat bij ons hoog in het vaandel. De medewerkers van MINI Financial Services BV zullen er alles aan doen om je financiering of je leaseproduct volledig zorgeloos te laten verlopen. Mocht het desondanks voorkomen dat je een klacht hebt over MINI Financial Services BV of een van onze verbonden bemiddelaars, dan verzoeken wij je om deze via onderstaand formulier in te dienen bij MINI Financial Services BV.

Wat verstaan wij onder een klacht.

Een klacht wordt gezien als een kenbaar gemaakte uiting van ongenoegen over een geleverde dienst of behandeling die je tijdens het contact met MINI Financial Services BV of een van onze verbonden bemiddelaars heeft ervaren. Voorbeelden van klachten zijn: onjuiste informatie verstrekken, lange afhandeltijd van een verzoek om informatie. Dit alles vanuit jouw ervaring.

 

Hoe dien je een klacht bij ons in.

Vul onderstaand formulier in. Vul indien mogelijk je klant- of contractnummer in zodat wij je sneller van dienst kunnen zijn. Vervolgens ontvang je een ontvangstbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Wij proberen je klacht binnen twee werkdagen op te lossen. Als dit niet mogelijk blijkt, dan sturen we je een schriftelijke reactie waarin wij aangeven binnen welke termijn BMW Financial Services BV de klacht zal proberen op te lossen. Ons streven is om je klacht binnen maximaal vier weken op te lossen.

Heb je nog vragen.

De MINI Klantenservice is bereikbaar via 070-41 47 510 (lokaal tarief). Op werkdagen geopend van 8.00 tot 19.00 uur. Of vul ons contactformulier in.

Het is ook mogelijk om schriftelijk een klacht in te dienen. Stuur uw klacht in dat geval naar:

 

MINI Financial Services BV
Afdeling Customer Service Center
Postbus 477
2400 AL ALPHEN A/D RIJN
Email: csc@mini.nl

 

Heb je een privé financiering bij ons en de klacht is niet naar tevredenheid is opgelost dan kun je de klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (het “KiFid”), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Hiervoor moet u wel eerst onze interne klachtenprocedure hebben doorlopen. Meer informatie vind je op www.kifid.nl.

 

Heb je een Private Lease contract bij ons en de klacht is niet naar tevredenheid opgelost, dan kun je de klacht voorleggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie Private Lease, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Meer informatie vind je op www.degeschillencommissie.nl.