VEELGESTELDE VRAGEN.

MINI Service.

Veelgestelde vragen en antwoorden.

  • Veelgestelde vragen
  • Is BMW Group NL geraakt door het datalek bij RDC?

    Uit onderzoek blijkt dat de officiële BMW & MINI dealers, BMW Motorrad dealers en BMW Group Nederland hierdoor niet zijn getroffen. Zij maken geen gebruik van de specifieke RDC-dienst waaruit de gegevens zijn gestolen.

     

    Mocht u toch vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met de BMW Klantenservice. op werkdagen bereikbaar van 08.00 uur tot 19.00 uur en op zaterdag en zondag van 10.00 uur tot 18.00 uur via 0800 – 099 22 34.

     

    Wij kunnen niet spreken namens andere autobedrijven. Als een klant bijvoorbeeld ook een voertuig rijdt van een ander merk of de BMW / MINI in onderhoud is bij een niet-officiële BMW & MINI dealer, dan zal hij/zij contact moeten opnemen met het betreffende autobedrijf om te controleren of hij/zij mogelijk is getroffen door het datalek.

  • Wat is de bereikbaarheid van BMW Group Nederland in verband met het coronavirus?

    Door een minimale bezetting zijn wij momenteel zowel telefonisch, als per e-mail en contactformulier minder goed bereikbaar en kan het langer duren voordat u een reactie van ons ontvangt. Wij doen uiteraard ons uiterste best om uw vragen zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Wij vragen om uw begrip hiervoor.

     

    U kunt contact opnemen met MINI Klantenservice via telefoonnummer 0800 – 099 22 35 (gratis): op werkdagen tussen 08.00 uur en 19.00 uur, op zaterdag en zondag tussen 10.00 uur en 18.00 uur. Kunt u onze medewerkers niet bereiken of wilt u worden teruggebeld, kies dan voor de ‘Call me back’ mogelijkheid en laat uw gegevens achter. Onze medewerkers zullen contact met u opnemen op het door u gewenste tijdstip.

     

  • Wat is de bereikbaarheid van de MINI dealers?

    Onze MINI dealers zijn open voor uw bezoek en hebben verschillende hygiënemaatregelen genomen om u de service te kunnen bieden die u van ons mag verwachten. Mogelijk zijn er gewijzigde openingstijden van toepassing. Via onderstaande dealerlocator vindt u de contactgegevens van  de dichtstbijzijnde dealer.

  • Wat is de bereikbaarheid van MINI Financial Services (leasing, financiering en verzekering) in verband met het coronavirus?

    Door een minimale bezetting zijn wij momenteel minder goed bereikbaar en kan het langer duren voordat u een reactie van ons ontvangt. Wij doen uiteraard ons uiterste best om uw vragen zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Wij vragen om uw begrip hiervoor.


    Komt u door het coronavirus in betalingsproblemen en kunt u de maandelijkse betaling van uw lease- of financieringsovereenkomst niet meer voldoen? Stuur dan een e-mail naar debiteuren@bmw.nl met daarin uw verzoek. Heeft u al nagedacht over een mogelijke oplossing, dan horen wij dat uiteraard graag.
    Voor alle overige vragen over uw lease- of financieringsovereenkomst neemt u contact op met onze klantenservice. U kunt ons op werkdagen van 08.00 tot 19.00 uur bereiken via telefoonnummer 070 41 47 510.


    Of stuur een e-mail naar csc@bmw.nl.

CORONA FAQ.

We kunnen ons voorstellen dat u ook wat meer algemene vragen hebt over hoe MINI omgaat met de huidige situatie. Antwoorden op de meestgestelde vragen vindt u op een aparte pagina.